Raha tagasi garantii Tasuta transport alates 45 eurosest tellimusest Kaasa tasuta kingitus Iga nädal uued tooted

TELLIMISINFO

Kui kiiresti jõuab tellitud kaup minuni?

Toodete tarneaeg on iga toote juures olemas. Suurem osa kaupa on meil tellimisega. Seetõttu saame pakkuda teile väga laia kaubavalikut. Tooted tulevad Euroopast ning tarneaeg on 4-9 tööpäeva (tellides Soome 6-11 tööpäeva).

Pane tähele, et tarneaeg on toodud tööpäevades, sest nädalavahetustel ja riigipühadel ei toimu rahvusvahelisi makseid, tarnija ei saada kaupa välja ja kullerettevõte ei toimeta kaupa meieni.


Millest sõltub tarneaja pikkus?

Tarneaja pikkus sõltub 4 asjaolust:

-  Kui kiiresti laekub tellimuse eest raha meie pangakontole

-  Kui kiiresti komplekteerib –ja postitab tarnija paki (1-4 tööpäeva)

-  Kui kiiresti toimetab rahusvaheline kullerettevõtte paki meieni (3-5 tööpäeva)

Keskmine tarneaeg tellimisega toodetel on 5-6 tööpäeva.


Milliste tarneviiside vahel on mul võimalik valida?

- Tule kaubale ise järgi  

Kaubale saab järgi tulla E-R 9.00-16.00 aadressil Pärnu mnt 139D, Tallinn (II korrus, kabinet 211). 

- Smartposti pakiautomaat

Saadame paki teiepoolt valitud pakiautomaati Eestis või Soomes. Saates Eesti Smartposti pakiautomaati lisanduvad pakke- ja saatekulud 2,99€ (tellimused alates 45€ tasuta). Saates Soome Smartposti pakiautomaati lisanduvad pakke- ja saatekulud 12€ (tellimused alates 125€ tasuta). Sobiva pakiautomaadi leiate Siit.

- Soome postkontorisse

Saadame paki teiepoolt valitud Soome postkontorisse. Pakke- ja saatekulud 15€. Soome postkontorisse saatmiseks on vaja postkontori postiindeksit, mille leiate Siit.

- Kulleriga koju

Toimetame paki teiepoolt valitud aadressile Eestis või üle Euroopa. Pakke –ja saatekulud Tallinnas on 2,99€ ning üle Eesti 6€. Kui soovite kullerteenust Eesti-väliselt, palun kirjutage info@moekas.ee.

Rohkem infot tarneaja ja transpordi kohta leiate Ostutingimuste alt punktist 5.


Kust leida toodete kohta lisainfot?

Iga toote juures on olemas info sisetallamõõtude, materjali, kontsa kõrguse ja paljude muude näitajate kohta. Kui soovite näha sisetallamõõte klikkige "Vaata sisetallamõõte" ning kui soovite näha detailsest lisainfot klikkige "Vaata toote lisainfot".


Kuidas valida õige suurus?

Me teame kui keeruline on valida õiget suurust ostest jalanõusid e-poest. Seetõttu oleme lisanud kõikide toodete juurde sisetallainfo, et suuruse valimine oleks lihtsam. 

Lisainfos olevad mõõdud on saadud tarnijate ning tootjate käest. Suurem osa tootjaid valmistab jalatseid oma standartsete suuruste järgi. Kuid olenevalt jalanõude tegumoest võib sisetald erineda 1-3 mm tabelis olevatest mõõtmetest. 

Kui toode on tavapärasest väiksema sisetallaga oleme tootele enamasti juurde kirjutanud: "Soovitame tellida 1 nr suurema". 

Kui kahtlete kahe suuruse vahel, siis enamasti soovitatakse võtta number suurem. Samuti tuleb silmas pidada, et inimeste jalalaba ning varvaste pikkused on erinevad, mistõttu soovitatakse võtta 1 nr suurem kui jalalaba on laiem, paksem või erinev standartsetest mõõtmetest.


Kust ma leian infot oma tellimuse kohta?

Oma tellimuse staatust vaadata  saate Tellimuste ajalugu sektsioonist, mille leiate Minu konto lehelt meie e-poes.

Kui esitasite tellimuse külalisena, siis saate seda vaadata Külaliste tellimuste lehelt. 

Tellimus kinnitatud - Teie tellimus on vastu võetud ja võetakse käsitlemisele kohe, kui makse laekub meie pangakontole. 

Makse laekunud - Makse teie tellimuse eest on edukalt laekunud ning asume teie tellimust täitma esimesel võimalusel.

Tellimus on kohal - Teie tellimus on kohal aadressil Pärnu mnt 139D. 

Tellimus lõpetatud - Teie tellimus on komplekteeritud ja meie poolt välja saadetud. 

Tellimus tühistatud - Tellimus on tühistatud Teie või Moekas e-poe poolt. 

Raha tagastatud - Teile on tellimuse eest raha tagastatud. 

Kui te ei näe oma tellimust sisselogides ega ka külalisena jälgides, olete 2 korda sama e-mailiga registreerunud. Palun kirjutage meile info@moekas.ee 


Kas mul on võimalik toodet vahetada või tagastada, kui see mulle ei sobi?

Jah! Kui kaup ei sobi või ei vasta teie ootustele, on teil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Kauba tagastamise kulud on kliendi kanda, kuid kui valite asenduseks uue toote saadame selle teile tasuta! Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada tuues toode aadressile Pärnu mnt 139D (E-R 9.00-17.00) või saates Smartpostiga Pirita Selveri pakiautomaati (saaja number + 372 5305 7737)

Rohkem infot tagastamise kohta leiate Ostutingimuste alt punktist 6.


Samad tooted on müügil ka ostukeskustes. Mille arvelt saate pakkuda odavamat hinda?

Meie eesmärk ei ole pidada kallitel rendipindadel asuvat kauplusteketti, seega saame piirduda minimaalse marginaaliga. Meil on väikesed üldkulud ja üritame kauba hankida suurte allahindluste ajal ning samuti pakkuda teile võimalikult palju sooduspakkumisi.