Raha tagasi garantii Tasuta transport alates 45 eurosest tellimusest Kaasa tasuta kingitus Iga nädal uued tooted

OSTUTINGIMUSED

 

1. Üldised põhimõtted

1.1. Käesolevad Ostutingimused kehtivad e-poe www.moekas.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe omaniku Moemla OÜ, registrikood 12828796, asukoht Pärnu mnt 139D, Tallinn, Harju maakond, 11317 (edaspidi Moekas) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. 

1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad Kliendi ja Moekas vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused, valitsuse määrused, väljakujunenud head tavad ja terve mõistus.

1.3. Kui Ostutingimuste mõni punkt on vastuolus Eesti Vabariigi seadustega, siis lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. 

1.4. Moekas jätab endale õiguse käesolevaid Ostutingimusi muuta tulenevalt seadusandluse või ärikeskkonna muutumisest. Ostutingimuste muudatused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumisest e-poe interneti leheküljele Ostutingimused. Kui Klient esitas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses on ette nähtud teisiti.

1.5. E-poes www.moekas.ee tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Ostutingimustega ja on nendega nõus. 


2. Kaupade info ja hinnad

2.1. Moekas e-poes müüdavate kaupade hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Kaupade hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamine tasu suurus sõltub kohaletoimetamise viisist, mille valib KlientÜle 45 EUR ostu toimetame Kliendi poolt valitud Eesti pakiautomaati tasuta. Üle 125 EUR ostu toimetame Kliendi poolt valitud Soome pakuatomaati tasuta

2.3. Moekas jätab endale õiguse kaupade hindasid korrigeerida vastavalt sellele, kuidas muutuvad sisseostuhinnad.

2.4. Kui Klient esitas oma tellimuse enne kauba hinna muutmist, kehtib talle hind, mis on näidatud tellimuse kinnituses. 

2.5. Moekas e-poes on iga toote juures lisainfo, millega tuleb tutvuda, et veenduda toote sobivuses.


3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikkinud nupule "Lisa ostukorvi."

3.2. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

3.3. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

3.4. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.5. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ning kontrollib, kas Saaja andmed on korrektsed.

3.6. Ostu-müügileping loetakse Kliendi ja Moekas vahel sõlmituks, kui Klient on tellimuse esitamiseks vajutanud nupule Kinnitan tellimuse.

3.7. Pärast Kinnitan tellimuse nupule vajutamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

3.8. Kui tellimuse kinnitus ei ole kohale jõudnud 1 tunni jooksul, palume ühendust võtta Moekas e-poe klienditoega aadressil info@moekas.ee 


4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Tellitud kauba eest on võimalik kohe mugavalt ostu vormistamise käigus tasuda internetipangas pangalingi kaudu, VISA/Maestro krediitkaardiga pangaülekandega. Maksta saab eurodes. Pangalinki kasutades saate valida kas SEB või Swedbanki maksmise. Kui klient valib makseviisiks pangalingi või kaardimakse ning makse ei laeku 4 tunni jooksul, siis tellimus tühistatakse. 

4.2. Pärast ostu vormistamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus/arve. 

4.3. Kui Klient ei tasunud pangalingiga ostu vormistamise käigus (valis makseviisiks pangaülekande), leiab ta e-mailile saabunud tellimuse kinnituselt Moekas pangarekvisiidid kauba eest tasumiseks. Sellisel juhul eeldab Moekas, et Klient tasub kauba eest 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui makse ei ole laekunud 24 tunni jooksul, siis tellimus tühistatakse. 


5. Kaupade kättetoimetamine

5.1. Pärast tellimuse eest tasumist toimetatakse kaup Kliendini. Moekas e-pood saadab kaupa üle Eesti ning Soome pakiautomaatidesse. Tellides Soome pikeneb tarneaeg 2 tööpäeva võrra.

5.1.1. Toodete tarneaeg on iga toote juures olemas.

5.1.2. Tellimisel olevate toodete puhul on tarneaeg 4-9 tööpäeva jooksul. Tellides soome 6-11 tööpäeva.

5.1.3. Kohe olemas toodete puhul on tarneaeg 1-3 tööpäeva. Tellides Soome 3-5 tööpäeva.

5.1.4. Tarneaeg on toodud tööpäevades, sest nädalavahetustel ja riigipühadel ei toimu rahvusvahelisi makseid, tarnija ei saada kaupa välja ja kullerettevõte ei toimeta kaupa meieni. Tarneaeg hakkab jooksma hetkest, millal makse on laekunud Moekas pangakontole.

5.2. Kliendil on võimalik valida järgnevate kohaletoimetamise viiside vahel:

5.2.1 Tulen ise järgi (tasuta) Kaubale saab järgi tulla E-R 9.00-16.00 aadressil Pärnu mnt 139D, Tallinn (II korrus, kabinet 211). Kliendile tuleb teade, kui kaup on jõudnud lattu ning saate tootele järgi tulla. Järgi saab tulla tööpäevadel 9.00-16.00. Kui te ei saa kaubale järgi tulla, saame saata kauba ka Smartpostiga.

5.2.2. SmartPost Eesti pakiautomaati (pakke- ja saatekulud 2,99 EUR). Kliendile tuleb sõnum, kui pakk on jõudnud Teie poolt valitud pakiautomaati.

5.2.3. SmartPost Soome pakiautomaati (pakke- ja saatekulud 12 EUR). Kliendile tuleb sõnum, kui pakk on jõudnud Teie poolt valitud pakiautomaati.

5.2.3. Kuller Tallinna linnas (pakke- ja saatekulud 2,99 EUR). Teiega võtab ühendust kuller, kes toimetab kauba teie tellimuses olevale aadressile. Kaupade kättetoimetamine toimub tööpäevadel vahemikus 9.00-16.00.

5.2.3. Kulleriga üle Eesti (pakke- ja saatekulud 6 EUR). Teiega võtab ühendust kuller, kes toimetab kauba teie tellimuses olevale aadressile. Kaupade kättetoimetamine toimub tööpäevadel vahemikus 9.00-21.00.

5.3. Kui Kliendi tellimuses on nii kohe olemas toode kui ka tellimisega toode, on Kliendil õigus valida, kas ta soovib kauba kätte saada eraldi pakkidena või koos.

5.3.1. Kui Klient soovib saada kogu kauba üheaegselt on tellimuse tarneaeg 4-9 tööpäeva. Tellides Soome 6-11 tööpäeva.

5.3.2.1 Kui Klient soovib saada kauba eraldi pakkides saab ta kohe olemas tooted kätte 1-3 tööpäeva jooksul ning tellimisega tooted 4-9 tööpäeva jooksul. Kui Klient valis kättetoimetamise viisiks SmartPosti või Kulleriga koju, lisandub tellimusele vastavalt 2,99€ või 6€. 


6. Kauba tagastamine/ümbervahetamine

6.1. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Toote tagastamisest tuleb enne postitamist teavitada, saates teate Kontaktivormilt teemaga Toote tagastamine.

6.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. 

6.3. Tagastatav kaup peab olema pakendatud kilesse või kilekotti ning paki peal peab olema tellimuse number ja Kliendi nimi. 

6.4. Kauba tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 Klient, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.

6.4.1. Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu Moekas. Kliendil tuleb kauba tagastamisel pakile lisada kviitung postikulu kohta.

6.5. Tagastamisele ei kuulu: 

- tooted, mille kättesaamisest on möödunud rohkem kui 14 päeva,

- tooted, mida on kantud või kahjustada saanud,

- tooted, mida on olnud võimalus proovida.

6.5.1. Tellimused, mille transpordiviisiks on valitud "Tulen ise järele" ei kuulu peale kättesaamist tagastamisele. Kui tulete tootele ise järgi, on teil võimalus toote sobivuses veenduda ning toodet proovida. Kui toode ei sobi, saate selle kontorisse jätta ning teile tellitakse uus toode või kantakse raha tagasi. 

6.6. Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada tuues toode aadressile Pärnu mnt 139D (E-R 9.00-17.00) või saates Smartpostiga Pirita Selveri pakiautomaati. Smartpostiga tagastades märkida saaja numbriks +372 5305 7737.

6.7. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Moekas poolt.

6.8. Kui on näha ja ekspertiis tuvastab, et tagastatud toode on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud Kliendi poolt, ei kuulu toote eest raha tagasi maksmisele ja Moekas tagastab omakorda Kliendile toote.


7. Vastutus ja vääramatu jõud

7.1. Moekas vastutab Kliendi ees Moekas poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. 

7.2. Klient vastutab Moekas ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

7.4. Moekas ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames. Kui toode ostetakse sünnipäevakingiks või mingil muul põhjusel on toote kättesaamisega väga kiire, palume sellest koheselt meile kirjutada pärast tellimuse esitamist. 



8. Isikuandmete kaitse ja andmete turvalisus

8.1. Moekas kogub Kliendi isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel. 

8.2. Moekas säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. 

8.3. Töödeldavad isikuandmed on Kliendi nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja postiaadress.

8.3. Moekas kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks.

8.4. Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid ning edastada logistikapartneritele vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.

8.5. Moekas ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele Smartpost ja E-kuller kauba kohaletoimetamiseks.

8.6. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.

8.7. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool Moekas e-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Moekas e-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

8.8. Moekas e-poes maksmine on turvaline ja lihtne. Valide pangalingi suunatakse teid vastava panga internetipanka, kus saate makse turvaliselt sooritada pangasüsteemis. Valides maksmiseks VISA või MasterCardi suunatakse teid Nets Estonia AS-iturvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardikehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Isikuandmete kaitsmise eest vastutab Moemla OÜ juhatuse liige Sirja Toomla.


9
. Muud tingimused

9.1. Käesolevate ostutingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui erimeelsusi ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni.

Meie kontaktandmed:

Telefon: +372 5305 7737 (E-R 9.00-16.00)

E-post: info@moekas.ee

Käesolevad Ostutingimused kehtivad alates 16.04.2018